Is i maven


Hvad gør du når kl. er 22, du mangler at udføre dagens træning, fruen forlanger en Magnum Gold og der er 30 grader både inde og ude... En løberygsæk, et køleelement og Endomondo sat på intervaltræning.

Det er første gang i en del år at jeg løber intervaltræning, men det skal til at være en fast del af min træning. Én gang om ugen vil jeg løbe intervaller og denne første gang valgte jeg pyramide intervaller. Pyramide intervaltræning har højintensitetsintervaller der bliver længere og så kortere. Træningen varede 22 min. og startede og sluttede med 5 min. med lav intensitet. Hård og god træning og Endomondo fortalte mig hvornår jeg skulle løbe stærkt eller langsomt. Lidt ærgerligt er det, at jeg efterfølgende ikke kan nærstudere mine intervaller med gns. hastighed under højintensitetsintervallerne, men jeg har dog data for hele løbet og kan følge min hastighed gennem hele løbet via en klikbar graf.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar